Наразі триває кампанія декларування за 2021 та 2022 роки, яка завершується 31 січня 2024 року. Крім того, від початку 2024 року і до 31 березня 2024 року включно публічні службовці мають подати декларації за 2023 рік.
Ухвалений Верховною Радою України Закон № 3384-ІХ, яким відновлено декларування, вніс низку змін до правил та строків подання декларацій.
Зокрема, зміни стосуються подання виправленої декларації. Відтепер, якщо ви виявили помилку у вже поданій декларації, подати виправлену можливо впродовж 30 днів після подання декларації, проте лише один раз.
Раніше декларант мав можливість подати виправлену декларацію до трьох разів упродовж семи днів після подання декларації.
Детальніше про те, як подати виправлену декларацію або повідомити НАЗК про самостійно виявлені помилки у вже поданій декларації після спливу 30-денного строку читайте у п. 2 роз’яснень.:
Виправлену декларацію можна подати впродовж 30 днів після подання декларації (ч. 4 ст. 45 Закону).
Для цього не треба звертатися до Національного агентства. Слід натиснути кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною упродовж відповідного строку в персональному електронному кабінеті суб’єкта декларування у полі поданої декларації.
Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можливо лише за результатами проведеної Національним агентством повної перевірки декларації або контролю щодо повноти заповнення декларації.
Попри це, якщо суб’єкт декларування виявив у декларації недостовірні відомості після 30-денного строку, він може звернутися до Національного агентства з листом із поясненням причин, що призвели до внесення недостовірних відомостей та неподання виправленої декларації у зазначений строк, додавши підтвердні документи (абз. 3 ч. 4 ст. 45 Закону) та через персональний електронний кабінет Реєстру. Для цього необхідно створити нове повідомлення у вкладці «Мої повідомлення». Слід деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності).
Зверніть увагу, що надання письмової відповіді Національним агентством на лист / повідомлення в персональному електронному кабінеті Реєстру про виявлені недостовірні відомості в декларації законодавством не передбачено. Водночас подані таким чином відомості мають бути розглянуті НАЗК під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення повної перевірки декларації.
Подавайте свої декларації вчасно та без помилок!
Будьте здорові та у безпеці!
Нагадуємо, що отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеного) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або до Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області: проспект Незалежності, 1, кабінет №13, м.Первомайський,Харківська обл., 64102, тел./факс (05748)3-10-10, e-mail: [email protected], а також направивши офіційного листа на електронну пошту [email protected] або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94).
Не знайшли відповідь на своє запитання у Базі знань – телефонуйте (044) 200-06-94.
Застереження! Опублікована вище інформація є чинною станом на дату публікації, може оновлюватися відповідно до змін законодавства та/або доповнюватися на основі запитів користувачів. Радимо орієнтуватися на роз’яснення, викладені у Базі знань, адже саме тут вони систематично оновлюються та є найактуальнішими.
Джерело інформації: Вебсайт НАЗК
#Декларуйся #Декларування2022 #ДекларуванняОМС