КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ЖИТЛОВОГО ТА ГРОМАДСЬКОГО ПРОСТОРУ У МІСТАХ, ЩО ЗАЗНАЛИ РУЙНУВАНЬ ВНАСЛІДОК БОЙОВИХ ДІЙ: «НОВЕ ЖИТТЯ СТАРОЇ ДОМІВКИ» МЕДІАКАМПАНІЯ З АКТУАЛІЗАЦІЇ ЦІННОСТЕЙ В КОНТЕКСТІ ВІЙНИ ТА МАЙБУТНЬОГО ВІДНОВЛЕННЯ МІСТ УКРАЇНИ
Основними завданнями медіакампанії є:‒ просування підготовка та поширення інформації про
можливі варіанти відновлення належних умов життя та роботи на територіях населених пунктів, де ведуться або
велися бойові дії, серед мешканців, постраждалих від війни, відповідних громад та представників регіонального
керівництва.
Йдеться про допомогу при розробці концепцій відновлення, реконструкції, переоснащення, реставрації
або реорганізації внутрішнього простору багатоквартирних житлових та громадських будівель, а також прибудинкових
територій, внутрішніх дворів, парків та інших місць проведення суспільного дозвілля та відпочинку.
У процесі впровадження проєкту у містах будуть створені робочі групи, проведені інформаційно-освітні вебінари,
присвячені темам відновлення чи реконструкції житлових і громадських будівель на територіях, що зазнали руйнувань
внаслідок бойових дій. За результатами роботи будуть створені загальнодоступні електронні графічні каталоги з
візуалізацією принципів оновлення пошкоджених будівель і локацій.