Особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного в період карантину
pervom-rada.gov.ua/news/id/271
Особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного в період карантину
Документи, необхідні для взяття на облік у центрі зайнятості особи, яка шукає роботу, реєстрації безробітного, визначені Порядком № 792
- паспорт громадянина України;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту;
- військовий квиток, за наявності – посвідчення УБД;
- особам з інвалідністю – також копія довідки МСЕК із рекомендаціями про працю та індивідуальної програми реабілітації;
- заяву про надання статусу безробітного встановленої форми.
- Обов’язково cлід вказати контактний телефон, за яким фахівець центру зайнятості може зв'язатися з Вами.
Документи приймаються центрами зайнятості ДИСТАНЦІЙНО в один із нижче зазначених способів:
- на електронну пошту центру зайнятості [email protected] (скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії);
- через скриньку для прийому кореспонденції, розміщену в центрі зайнятості (у паперовому вигляді – копії, затверджені підписом особи);
- в електронному вигляді через вебсайт ДСЗ https://www.dcz.gov.ua/ з підтвердженням кваліфікованим електронним підписом (КЕП) (з урахуванням відповідного нормативно-правового врегулювання та за наявності технічної можливості)
Дата публікації: 09:15 06.04.2020