Шановні платники податків!
На період карантину встановлено такий режим роботи ЦОПів з 10-00 до 13-00
Податкова служба закликає користуватися "Електронним кабінетом"!
У разі виникнення питань щодо користування "Електронним кабінетом" слід звертатися до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрям 0) або за тел.Лозівської ДПІ Лозівського управління: (05745) 5-12-14,5-12-07, Первомайської ДПІ Лозівського управління : (05748)3-40-93.
Карантинні обмеження: що слід знати, якщо виникла нагальна потреба відвідати ЦОП
У ЦОПах Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області в умовах надзвичайної ситуації послуги надаються в онлайн режимі. Але якщо ви маєте крайню необхідність в отриманні послуги, ви можете відвідати ЦОП, попередньо здійснивши запис за такими телефонами:
Лозівська ДПІ Лозівського управління
м. Лозова, м-н 3, буд. 5 Тел.: (05745)5-12-14,5-12-07
Первомайська ДПІ Лозівського управління
м. Первомайський, вул.Бугайченко, 25 Тел.: (05748)3-40-93
Перелік невідкладних послуг:
видача картки платника податків, внесених до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків
внесення до паспорту громадянина України ( у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь - які платежі за серією та номером паспорта
Залишити кореспонденцію Ви можете у холі ЦОПів за адресою: м.Лозова м-н 3 буд.5, м.Первомайський, вул. Бугайченко, буд.25.
Ви можете зателефонувати за тел.(05745)5-12-07,5-12-14, (057248)3-40-93 (крім вихідних та святкових днів з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.) та отримати вхідний номер Вашого документа. Документи, що були залишені у поштовій скриньці Лозівського управління ГУ ДПС реєструються у день їх надходження та обробляються протягом доби.
Платникам податків, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним на період запровадження надзвичайної ситуації слід використовувати електронні сервіси або надавати документи засобами поштового зв’язку на адресу: вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057.
ВИДАЧА УСІХ ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ !!!
Необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть отримати за телефоном: 702-86-87.
Відеоурок від податкової № 3. Оформлення запиту щодо отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків
Податкова служба продовжує серію відеоуроків, в яких роз’яснює як правильно користуватися електронними сервісами. Третій відеоурок присвячено оформленню запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Ця довідка потрібна у тому числі і для заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Нагадуємо, щоб скористатися приватною частиною Електронного кабінету необхідно мати цифровий підпис.