Шрифт:
А A A
|
Звичайна версія
|
Колір:
K K K K K

Первомайська міська рада Харківської області

Програма «Варто: підтримка ветеранського бізнесу»

          Український ветеранський фонд надаватиме фінансування бізнесу ветеранів, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України на конкурсній основі.

          Старт прийому заявок – 27 червня 2023 року

          Останній день прийому заявок – 13 липня 2023 року (до 23:59 за київським часом).

          Сума фінансування проєктів: 

          Мінімальна запитувана сума на проєкт – 500 000 грн.

          Максимальна запитувана сума на проєкт – 3 000 000 грн.

          Право на отримання фінансової підтримки в рамках даного конкурсного відбору проєктів мають:

  • ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи-підприємці;
  • юридичні особи, зареєстровані не пізніше ніж за два роки до отримання фінансової підтримки, засновниками яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України.

          За більш детальною інформацією щодо порядку проведення та умов участі у конкурсному відборі проєктів заявники можуть ознайомитись на сайті Українського ветеранського фонду за посиланням

https://veteranfund.com.ua/contests/varto-support-veteran-business/

          Подати заявку на участь в програмі ви можете за посилання:

https://veteranfund.com.ua/contests/varto-support-veteran-business/

          Запитання та уточнення надсилайте на електронну пошту:

[email protected].

          У темі листа обов'язково вказувати: «Варто: підтримка ветеранського бізнесу». Або звертайтесь за номером телефону: +380 (98) 009 48 72.

Переглядів: 266
Дата публікації: 09:50 11.07.2023
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Звіт про періодичне відстеження результативності рішення Первомайської міської ради від 27.07.2017 №   02.08.2024
Рішення Первомайської міської ради від 25.07.2024 № 1143-57/8 "Про приватизацію об’єкта комунальної    31.07.2024
Рішення Первомайської міської ради від 25.07.2024 № 1143-57/8 "Про приватизацію об’єкта комунальної    31.07.2024
Рішення Первомайської міської ради від 25.07.2024 № 1142-57/8 "Про затвердження переліку об’єктів ма   31.07.2024
Рішення Первомайської міської ради від 25.07.2024 № 1141-57/8 "Про затвердження Положення про діяльн   31.07.2024
Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми   31.07.2024
Торгівля людьми. Що це таке і куди звертатися за допомогою?   31.07.2024
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Первомайської міської ра   30.07.2024
30 липня відзначатимуть Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми   23.07.2024
Працевлаштування осіб з інвалідністю I та II групи   18.07.2024
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>