За 2017 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 1189 звернень громадян, що на 14,8 % менше ніж за аналогічний період 2016 року (1395 звернень). Із загальної кількості звернень 470 подано на особистому прийомі керівництву міської ради з них 248 подано на особистому прийомі міському голові. Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).
У зверненнях було порушено 1189 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:
- комунального господарства (55,2% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів, відключення від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі та інші.
- соціальної політики (12,1%): надання матеріальної допомоги, роз’яснення стосовно пільг.
- аграрної політики та земельних відносин (7,8%): виділення,встановлення меж земельних ділянок.
- житлові питання – 3,1 %: виділення житла, поліпшення житлових умов;
- регіональної політики, підприємництва та будівництва, (4,2%): збереження та подальша експлуатація перепланованих квартир;
- інші (10,2%), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.
Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 264 звернення. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги.
Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 96 від 15.07.2016 року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графіки прийому доводяться до відома громадян через офіційний сайт міської ради та на стендах. За результатами особистих прийомів надаються доручення структурним підрозділам щодо вирішення порушених питань, з подальшим інформуванням заявників та міського голови про результати розгляду.
Згідно Закону України № 577 від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 8 електронних петицій, 7 з яких не набрали потрібну кількість голосів і були розглянуті як звернення громадян, 1 набрала потрібну кількість підписів на підтримку та була задоволена.
Звернення, пропозиції, скарги можна надсилати:
- на поштову адресу: 64102, м.Первомайський, пр-т 40 років Перемоги,1
- на електронну адресу: [email protected]
- за телефоном: (05748)35105 (відповідальна особа – Прилипко Ірина Юріївна)